Վերջերս ավելի ու ավելի տարածված է դարձել պարկուճային զարդերի զգեստապահարանի գաղափարը, բարձրորակ զարդերի հավաքածու, որը հավատարմորեն երկար ժամանակ կծառայի ձեզ ցանկացած իրավիճակում: Դրանք կարող են լինել լակոնիկ ականջօղեր, վզնոցներ, մատանիներ և ապարանջաններ, որոնք համապատասխանում են այն ամենին, ինչ դուք կրում եք ամեն օր: Այս մոտեցումը կարելի է տեսնել նաեւ փողոցային ոճի սիրելի հերոսուհիների մոտ, այդ թվում՝ ֆրանսուհիների։ Նրանք կրում են Bonanza-ի արտադրանքը։Դրանց հեղինակը Քլոե Բեչինին է։ Գովազդային ֆակուլտետն ավարտելուց հետո մասնագիտությամբ աշխատանքի է անցել, բայց շուտով հասկացել է, որ սխալ տեղում է։
«Ինչպես պարզվեց, ես կյանքի ստեղծագործական տեսլական ունեմ, ինձ համար կարևոր է ինչ-որ բան ստեղծել սեփական ձեռքերով»։Եւ այսպես, 2008 թվականի աշնանը ծնվեց Bonanza ապրանքանիշը: Անգլերենից թարգմանված բոնանզան նշանակում է «մեծ հաջողություն», ինչպես նաև «ոսկու հանք».գանձ որոնողները, գանձ հայտնաբերելով, բղավում են հենց այս բառը: Բրենդի ապրանքներից շատերը հիշեցնում են ոսկե մետաղադրամներ և հնաոճ զարդեր: Ինքը՝ Քլոեն, ասում է, որ անունը կրկնում է իր փիլիսոփայությունը՝ լինել խիզախ և կյանքին նայել որպես հնարավորությունների անվերջանալի շարք, որի պոչից պետք է բռնել: Հավաքածուները պարունակում են շատ վինտաժ ոճի զարդեր, որոնք մեզ ուղղորդում են տարբեր դարաշրջանների, այդ թվում՝ 1980-ականներիի վերջ:
Բոլոր գունավոր քարերը, որոնք տեսնում եք ապրանքանիշի կայքում, կիսաթանկարժեք են՝ նռնաքար, ցիտրին և քվարց։ Քլոեի համար կարևոր էր ստեղծել անժամկետ, չծերացող և սեռային ապրանքանիշ, որը նույնպես կենտրոնացած է ոչ թե գների կատեգորիայի և հեղինակության վրա, այլ սեփական համայնքի կառուցման վրա: Bonanza զարդերը կրում են մոդելները, դիջեյները և ստեղծագործական դասի այլ անդամներ։ Դերասան (և Քլոեի վաղեմի ընկերը) Լուկաս Բրավոն, ում ձեզանից շատերը ճանաչում են որպես փարիզյան Էմիլիի հմայիչ խոհարար Գաբրիել, դարձել է ապրանքանիշի մեծ երկրպագու: Երկրորդ եթերաշրջանում նրան կարելի է տեսնել տարբեր վզնոցներով ։ Խորհուրդ ենք տալիս հետևել նրա օրինակին. Bonanza զարդերը առաքվում են աշխարհի ցանկացած կետում՝ ապրանքանիշի պաշտոնական կայքից կամ Instagram-ից։
Մեկնաբանություններ