TikTok-ը բջջային հավելված է՝ նախատեսված վիդեոների ստեղծման, խմբագրման և տարածման համար: Համաշխարհային ռեյտինգում այն արդեն 2-րդն է` ամենից շատ բեռնվող հավելվածների ցանկում` զիջելով միայն WhatsApp-ին:
Քչերը գիտեն, որ TikTok-ի ծննդավայրը ։ Առաջին անգամ հավելվածը շահագործման է հանձնվել 2016 թվականին. այն կոչվում էր «Douyin»։ TikTok-ը մինչ օրս էլ այդ անվանումն է կրում Չինաստանում։ Ի դեպ, ամերիկյան ընկերությունները փորձել և փորձում են դադարեցնել չինական սոցիալական հարթակի աճը, սակայն ապարդյուն։
Այն ներբեռնվել է ավելի քան 1,5 միլիարդ անգամ App Store- ում և Google Play- ում
Միլիարդ բեռնելու նշանը շատ կարևոր է, և այն քչերն են անցել, հատկապես այդքան կարճ ժամանակահատվածում: Մի մոռացեք, որ TikTok- ը գործարկվել է 2016 թվականին: Ֆեյսբուքը, օրինակ, հիմնադրվել է 2004 թ.-ին, և որոշ ժամանակ պահանջվեց, որպեսզի հարթակն ինքնահաստատվի: Այո, ժամանակները փոխվել են, և մարդիկ այժմ ավելի ակտիվորեն ներբեռնում են ծրագրեր, բայց TikTok- ի համարները դեռ շատ տպավորիչ են:
Սա աշխարհի ամենաթանկ ստարտափն է
TikTok- ը պատկանում է Bytedance մասնավոր ընկերությանը, որը հիմնադրվել է 2012 թվականին: Այժմ դա նորաստեղծ ընկերություն է, որն, ըստ փորձագետների, ունի ամենաբարձր արժեքը ՝ ավելի քան $ 75 միլիարդ: Նման բարձր արժեքը թույլ է տալիս ենթադրել, որ դժվար թե TikTok- ը վաճառվի ամերիկյան որևէ կորպորացիայի առաջիկայում:
TikTok-ի լսարանը շատ երիտասարդ է
Հավելվածի օգտատերերի գրեթե 70%-ը 16-24 տարեկան մարդիկ են։ Ստացվում է, որ TikTok-ի ողջ լսարանի ընդամենը 30%-ն է 25 տարեկանից բարձր: Շատերը լուրջ չեն մոտենում TikTok-ին երիտասարդ լսարանի պատճառով, բայց իրականում հենց սրա համար է պետք հետաքրքրվել այս հարթակով: Եթե հիշենք Facebook-ի անցած ուղին, ապա կնկատենք, որ ի սկզբանե այն հարթակ էր ուսանողների համար, եւ նրա առաջին օգտվողները զգալիորեն երիտասարդ էին, քան նրանք, ովքեր հիմա են օգտվում Facebook-ից: Նույնն է նաև Instagram-ի դեպքում։
Tiktok-ի լսարանի 34%-ն ամեն օր նոր կոնտենտ է տեղադրում․ ինչը փաստում է, որ Tiktok-ի ակտիվության մակարդակը շատ ավելի բարձր է, քան որևէ այլ սոցիալական հարթակինը: Հավելվածի օգտատերերի մոտ 34%-ն ամեն օր հրապարակում է ամենաքիչը մեկ նոր տեսանյութ։ TikTok-ն օգտատերերին տեսանելիություն է ապահովում. անգամ եթե ոչ ոք ձեզ չի հետևում, ձեր տեսանյութը կարող է մեծ տարածում գտնել: Պլատֆորմը բավականին ճշգրիտ ալգորիթմներ ունի, եւ այն ցույց է տալիս մարդկանց այն, ինչ նրանք ցանկանում են տեսնել:
Այստեղ չկա հեղինակային իրավունքի հարց, կա անթիվ երաժշտություն ու դուք հանգիստ կարող եք որպես մենակատար հանդես գալ ցանկացած մեկի երգերով ու նույնիսկ ստեղծել ձերը, որից մյուսները ևս կարող են օգտվել: Հավելվածի թիրախային ու հիմնական լսարանը դպրոցականներն ու պատանիներն են: TikTok-ում յուրաքանչյուր օգտատեր կարող է բաժանորդագրվել մեկ ուրիշին և հավելվածի իր էջում տեսնել մյուսների տեղադրած վիդեոները:
Ինչպես Յութուբում,այնպես էլ այստեղ, կարող եք առանց հաշիվ բացելու տեսնել վիդեոներ ձեզ առաջարկվող տեսացանկով: TikTok-ի ալգորիթմը թույլ է տալիս տեսնել ոչ միայն հայտնի ու շատ դիտված վիդեոները, այլ նաև նորեկների «առաջին քայլերը»: Եթե Դուք ինստագրամում, ֆեյսբուքում, կյանքում դեռ աստղ չեք, միգուցե այստեղ ձեր բախտը փորձե՞ք: Այնպես որ, աստղային կարիերայի շանսեր այստեղ բոլորի համար էլ կան:
Հավելվածը հարմար հարթակ է նաև գովազդի համար: Եթե ձեր բիզնեսը հարմար է TikTok-ի թիրախային լսարանին՝ դեռահասներին ներկայացնելուն և ունեք կրեատիվ ու տարբերվող մտքեր, ապա հանգիստ կարող եք համալրել միլիոնավար մարդկանց ցանկն ու միանալ այս հավելվածին: Սակայն հաշվի առեք, որ TikTok-ում դեռ չկա թիրախավորված գովազդի հնարավորություն:
Կոտրենք կարծրատիպը. TikTok-ը միայն երաժշտության ներքո բերանը բացել-փակելը չէ
Մարդկանց մեծամասնությունը կարծում է, որ TikTok-ը նույն «musical.ly»-ն է, որտեղ դուք պետք է պարզապես ձեր շուրթերը հարմարեցնեք երաժշտությանը: Բանն այն է, որ 2017-ի վերջին, «Bytedance»-ը գնեց «musical.ly»-ն ավելի քան 1 միլիարդ դոլարով: Դրանից հետո երկու հավելվածները միավորվեցին, իսկ «musical.ly»-ի գործառույթների մի մասը հայտնվեց TikTok-ում: 2 հավելվածների մեջ, անշուշտ, նմանություն կա, սակայն TikTok-ում կան մեծ թվով հնչյուններ, երգեր, Ֆիլտրեր եւ հատուկ էֆեկտներ, որոնք կարող են ավելացվել ձեր տեսանյութերին: Բացի այդ լավ փնտրելու դեպքում դուք կարող եք հումորային կոնտենտից բացի ավելի հետաքրքիր ու լուրջ տեսանյութեր գտնել՝ արվեստի, բիզնեսի, կամ անձնական զարգացման մասին։
Տեսնելով այն մեծ հետաքրքրությունը և զարգացումը, որ ապրում է հավելվածը, կարելի է ենթադրել միայն, որ մոտ ապագայում Tik-Tok-ը կփորձի նորանոր բնագավառներում հաստատել և ընդլայնել իր գործունեության ոլորտները՝ դեռահասների ժամանցային հավելվածից վերածվելով բիզնես գործիքի:
Մեկնաբանություններ